لیگ ملت‌های والیبال| شکست سریع ایران مقابل فرانسه

لیگ ملت‌های والیبال| شکست سریع ایران مقابل فرانسه
شناسه خبـر : ۱۴۴۶۹۸ جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین بازی خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ مقابل فرانسه شکست خورد.

به گزارش موج خبر، تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود از لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 امروز جمعه در فیلیپین با فرانسه روبرو شد و نتیجه را 3 بر صفر واگذار کرد.

تغییر سرمربی، 2 پیروزی متوالی مقابل آمریکا و هلند، ارتقاء سطح روحی و حتی فنی بازیکمان ایران را به دنبال داشت که این پیشرفت از قاب تلویزیون هم قابل دیدن بود. علاوه بر روحیه جنگندگی، خستگی ناشی از  2 بازی طولانی و 5 سته نیز در تیم ملی ایران دیده می‌شد. شاگردان پیمان اکبری در ست نخست بازی با فرانسه 25 بر 21 شکست خوردند.

بازی در ست دوم، پایاپای آغاز شد و شاهد دفاع‌های روی تور دیدنی از بازیکنان ایران بودیم اما بازیکنان فرانسه هم قدرت کنترل بازی با سرویس‌های خود نشان دادند. شاگردان جیانی به خوبی توپ‌های برگشتی از سرویس‌های کم نقص خود را به امتیاز تبدیل کردند و در این ست 25 بر 17 برنده شدند.

از نظر ملی پوشان والیبال ایران، شکست دادن فرانسه، سخت‌ترین و شاید نشدنی‌ترین کار دنیاست. آنها این اعتقاد خود را در ست سوم نشان دادند و از سردرگم بودنشان در تبدیل توپ به امتیاز، مشخص بود که پیروزی از آنها دور است. بااضافه شدن عرشیا به‌نژاد، پس از مدت‌ها شاهد تغییر در ترکیب تیم ملی بودیم و اکبری از زوج به‌نژاد-بربست به جای وادی-اسماعیل‌نژاد در ست سوم استفاده کرد. امتیازهای حساس و پایانی این ست هم، سهم فرانسه شد و خروس‌ها 25 بر 20 به پیروزی رسیدند.

برنامه سایر بازی‌های امروز، جمعه اول تیر سال 1403 به شرح زیر است:

کانادا – برزیل؛ ساعت 10:30
هلند – ژاپن؛ ساعت 14:30
آرژانتین – لهستان؛ ساعت 14:30
بلغارستان – کوبا؛ ساعت 18
ترکیه – صربستان؛ ساعت 22

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود از ساعت 6:30 صبح یک‌شنبه به مصاف آلمان می‌رود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir